Ewolucja gier komputerowych: Od Pong do wirtualnej rzeczywistości
W szerokim zakresie spostrzegana reklama trafia do praktycznej grupy odbiorców. A poniekąd ma za zadanie trafić do rzeczowej grupy. Wskutek tego, należy wcześniej przewidzieć kto lub ma być odbiorcą. Zakres tej grupy, określony wiek i upodobania. Na tym przystaje oprzeć kreowanie całej reklamy. Ewidentnie, można też potraktować reklamę uniwersalnie i przyjąć, ze odbiorca jest pospolitym człowiekiem, który ma zapotrzebowanie na dany produkt. Wtedy trzeba zrobić taką kampanię marketingową, żeby każdy mógł odkryć w niej coś dla siebie i dostać gadżety reklamowe Warszawa. Odbiorca to osoba od jakiej zależy powodzenie całej akcji promocyjnej. Jeżeli nie przyjmie towaru, to cała kampania okaże się nietrafiona. W następstwie tego też tak ważne jest dobre nastawienie do kontrahenta, innymi słowy również określenie grupy społecznej z jakiej pochodzi. Jeżeli produkt jest kierowany do nastolatków, to wiadomo, że reklama musi być zrobiona tak, aby oczywiście nastolatki zwróciły uwagę, ze jest to coś dla nich. Jeśli kierowane jest do kobiet, to, by kobiety się tym zainteresowały. Niemniej jednak, jeżeli artykuł ma być wielofunkcyjny, to podejście do reklamy musi być także niesłychanie szerokie.
5. Informacje