Rola technologii noszonych na ciele w monitorowaniu zdrowia.
MaÅ‚o jest gatunków marketingu, które dawaÅ‚yby tak duże korzyÅ›ci, jak reklama internetowa. Uznawana za stosunkowo mÅ‚odÄ… gaÅ‚Ä™ziÄ…, jednak spoÅ›ród wszystkich gatunków to ona najszybciej siÄ™ rozwija, każdego roku zdobywajÄ…c caÅ‚y czas nastÄ™pnych zwolenników. Najbardziej kojarzonÄ… odnogÄ… promocji w internecie z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… jest ANCHOR, czasem także nazywana reklamÄ… kontekstowÄ…. Jej nazwa bierze siÄ™ z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… stÄ…d, że to, które materiaÅ‚y zostanie wyÅ›wietlona w wyznaczonym dla niej bloku jest zależna w najwiÄ™kszym stopniu od tego, jakich danych szuka użytkownik – jest wiÄ™c ona w zupeÅ‚noÅ›ci zgodna co do jego potrzeb. DziÄ™ki temu wiÄ™ksze jest prawdopodobieÅ„stwo, że kliknie w proponowany mu odsyÅ‚acz. Wielkie znaczenie ma również fakt, że użytkownik nie denerwuje siÄ™ tak reklamami, które w jakimÅ› stopniu być może spotkajÄ… siÄ™ z jego przychylnÄ… reakcjÄ…. Dlatego wÅ‚aÅ›nie reklama sponsorowana jest coraz częściej używana przez rozmaitego typu firmy oraz wciąż coraz pokaźniejsza jest liczba kampanii, w jakich peÅ‚ni ona coraz bardziej ważnÄ… rolÄ™.
1. Przewodniki
2. Usługi
3. Triki